måndag 22 augusti 2011

Zoya - Anastasia

Anastasia är ett av lacken jag köpte direkt av Zoya sist, men jag vet inte varför! Varför fick jag för mig att det här lockade? Det är verkligen inte en färg som jag använder. Måste tittat på bilder som inte stämde med verkligheten och trott att det var en annan nyans. Suck. Jag har helt klart haft otur med mina lackköp det sista…
Anastasia är i alla fall ett brunt lack med mycket röda och lila toner och till det lite guldglitter i. Det är ett väldigt snyggt brunt lack om man gillar sådana, och jag är helt för att vidga mina vyer, men jag tror absolut inte att det var ett nödvändigt inköp. Får hoppas att jag ändrar mig och tycker att det är supersnyggt när det stått i Helmer ett tag :p



Formulan är trevlig, hyfsat lättmålad, torkar bra och täcker på två lager. Lite åt det rinniga hållet kanske.
Formula: 4
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: Zoya

6 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser fint ut. Har säkert funderat på detta en gång i tiden men glömt av det. Skulle lätt kunna tänka mig det iaf. :)

    SvaraRadera
  2. Det här gillar jag! Tycker det ser riktigt lockande ut. :-)

    SvaraRadera
  3. Anastasia är ett lack som jag skulle kalla klassiskt. Det och Yasmeen är ju lack som verkligen varit hypade och älskade och fortfarande står sig. Ett av de finaste bruna lacken enligt mig just på grund av de lila och vinröda skiftningarna.

    SvaraRadera
  4. Pamsan - ja det är ju gammalt så det det är inte omöjligt :)

    Nailtastic - Ja det är inte dumt, för ett brunt lack

    Sminkan - Ja, det är väldigt snyggt för att vara brunt, jag gillar också de lila tonerna i det

    SvaraRadera
  5. Tröttnar du på det kan jag köpa det av dig :-)

    SvaraRadera
  6. Haha, tror jag ska prova det ett par gånger till innan jag ger upp om det helt iaf :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.