tisdag 21 augusti 2012

Sammanfattning: Zoya Diva & Designer

Dags för sammanfattningen av Diva och Designer kollektionerna då. Som så ofta när Zoya gör säsongskollektioner består ena halvan av cremelack och den andra av skimmer/glitterlack. Allihop har Zoyas fantastiska formula så letar man efter lack i de här färgerna så är Zoyas versioner absolut ett bra val!

Färgutbudet ger en riktigt klassisk höstkollektion, särskilt cremelacken i Designer-halvan. Designer-lacken är dessutom riktigt trevliga work appropriate lack vilket jag uppskattar just nu. Fast jag kan ju inte förneka att jag tycker att lacken i Diva-halvan är lite mer spännande. De två glitterlacken sticker ju ut, och FeiFei är helt unik, men det klassiskt röda Elisa och det blå Song tog mig med storm de också. Ur Designer-halvan tror jag att blålila Monica blev favoriten. Har lyckats sortera dem i ordning den här gången.

Diva:
FeiFei

Elisa

Song

Daul

Suri

Ray

Designer:
Monica

Natty

Toni

Rekha

Noot & Evvie

7 kommentarer:

  1. Feifei, Song och Daul lockar absolut. Superfina!

    SvaraRadera
  2. Så fort mitt lilla köpstopp är över åker Diva hem till mig. Längtar. :) Har fortfarande 10 st otestade Zoya, 30 st otestade China Glaze och 10 otestade OPI...för att nämna några. :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är starkt att du tar ett köpstopp, jag har gett upp med sånt, det funkar aldrig ändå ^^ Och jag har säkert en tredjedel av hela samlingen som är otestad :p

      Radera
  3. Skulle ha placerat de röda lacken lite högre upp jag. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elisa är ju högt iaf ^^ ...Rött cremelack kommer aldrig komma högt på mina listor ;p

      Radera
  4. Natty är ju precis vad jag letar efter! Toppen :)
    Toni är inte illa det heller..

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.