torsdag 9 augusti 2012

Zoya - Suri

Suri är ett väldigt vackert lila skimmerlack. Blåbaserat men med rödlila skimmer som kommer fram i vissa vinklar och i direkt ljus. Väldigt lättburet och lättsmält, ingen kan kritisera ens naglar med det här på. Det är bara lila rätt upp och ner. För mig blir det dock lite för lättsmält, nästan lite intetsägande. Visst, det är vackert och jag gillar lila... men det känns lite för basic på nått vis. Antagligen har jag blivit bortskämd av för många hololack och duokroma lack och tycker att ett enkelt skimmer är lite tråkigt. Men är man ute efter ett lila skimmerlack så kan det nog inte bli så mycket bättre än såhär.




Formulan är superbra. Två lättmålade lager som flöt på utan minsta motstånd.

Formula: 5
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: eBay

10 kommentarer:

  1. Håller med om att det är väldigt vacket, men jag hoppade över det här. Det är som sagt ganska basic, inget man liksom jublar över.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget man saknar om man inte har misstänker jag :p

      Radera
  2. Nja, det här väcker inga känslor alls hos mig. Det ÄR ju fint, det ser jag, men det sticker inte ut på något sätt.

    SvaraRadera
  3. Fin, men inte så jättespännande, det håller jag med om.

    SvaraRadera
  4. Fint lack, men det är ett sånt där som får mig att tänka att jag med största sannorlikhet har något liknande hemma redan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det här lär det finnas många liknande varianter av där ute

      Radera
  5. Jag förstår vad du menar, men en fin lila är det iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju väldigt bra för ett enkelt lila skimmerlack :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.